Home Видео „Благодаря за шока и обидата“ – Мария от номинирания за най-добър филм „Уестсайдска история“ Рейчъл Зеглър не е поканена на церемонията за наградите „Оскар“

„Благодаря за шока и обидата“ – Мария от номинирания за най-добър филм „Уестсайдска история“ Рейчъл Зеглър не е поканена на церемонията за наградите „Оскар“

„Благодаря за шока и обидата“ – Мария от номинирания за най-добър филм „Уестсайдска история“ Рейчъл Зеглър не е поканена на церемонията за наградите „Оскар“
Рейчъл Зеглър, снимка Facebook

Филмът „Уестсайдска история“ на Стивън Спилбърг е номиниран за седем награди „Оскар“, сред които за най-добър филм и за актриса в поддържаща роля на Ариана ДеБоуз. Но звездата на филма мюзикъл няма да е сред гостите на церемонията в неделя, съобщи Асошиейтед прес.

Рейчъл Зеглър, двадесетгодишната актриса, която играе Мария, написа в социалните мрежи, че се е опитала да си осигури достъп до церемонията, но това „изглежда няма да се случи“ и затова ще стиска палци на „Уестсайдска история“ от дивана в дома си.

„Надявам се на чудо в последната минута, за да празнувам с нашия филм на място, но май така се случва понякога. Благодаря за шока и обидата – разочарована съм. Но всичко е наред. Гордея се с нашия филм“.

Така не скри възмущението и обидата си актрисата в Instagram. Публикацията й предизвика голямо внимание онлайн, мнозина не могат да си обяснят защо изпълнителката на главната роля в номиниран за най-добър филм не е поканена на церемонията или поне да й е предложено да връчи награда.

Номинираните за най-добър филм продукции получават определен брой билети от Академията за кинематографично изкуство и наука на САЩ, които след това се разпределят от съответното филмово студио. Връчващите наградите и номинираните получават по два билета. Другите места на церемонията са за компаниите, които излъчват филмите, за спонсори и за членове на академията, които може да участват в лотария.

Previous article Букмейкърите събират наддавания за Оскарите + трейлъри
Next article Всички украинци с вход свободен на Swing to peace на Вера Шандел и Ангел Заберски-син
Искра Ангелова е българска журналистка, актриса, преводачка, продуцентка и писателка. Тя завършва с отличие 22-ра гимназия в София и печели Националната олимпиада по литература, с което е приета в специалност Българска филология в СУ „Климент Охридски“. Междувременно я приемат и в специалността Актьорско майсторство за драматичен театър в НАТФИЗ в класовете на проф. Димитрина Гюрова и Пламен Марков, и на Леон Даниел, Ивайло Христов и Меглена Караламбова, както и в специалността Театрознание. Искра завършва едновременно актьорско майсторство и българска филология. Две години е на щат в Сатиричния театър, играе в няколко представления там, както и в театър „Сълза и смях“, води различни детски и младежки рубрики в БНТ и участва във филми на Студио „Екран“, както и в рубриката „Телевизионен театър“. Прави първите си интервюта като журналист за сп. „Театър“. През пролетта на 1996 г. тя спечелва стипендията Фулбрайт на американското правителство и през 1997 г. заминава, за да учи телевизионна и радио журналистика в университета „Емерсън“ в Бостън, САЩ. Докато следва, Искра се явява на кастинги и играе Нина Заречная в „Portal Theatre“ в Бостън, както и снима в няколко филма. След като завършва магистратурата си и стажува като репортер в местните канали на NBC и ABC News в Бостън, тя се явява на интервю за втори продуцент на сутрешния блок на CBS в Ню Йорк и го печели. Там Искра отразява войната в Косово, прави репортажи за престрелките в училищата, ураганите и др. горещи новини, подготвя интервютата с актьори като Дъстин Хофман, Глен Клоуз и Хю Грант, режисьори като Мартин Скорсезе и музиканти като Уинтън Марсалис и Марая Кери, но големият ѝ пробив е интервюто с беглец от ФБР, по което известното публицистично предаване „60 минути“ на телевизията прави цял епизод. Поради регламента на Фулбрайт, Искра трябва да се върне в България. Тя се явява на интервю още във Fox News в Ню Йорк и така става един от създателите на сутрешния блок на bTV “Тази сутрин“ в България, където е водещ. Между 2002-2005 г. Искра е главен редактор и водещ на сутрешния уикенд блок по Нова телевизия „У нас“. От 2005 до 2019 г. тя е главен редактор, сценарист и водещ на културното токшоу по БНТ „Нощни птици“, където е канила най-изявените, интересни и свободомислещи хора на изкуството у нас, както и световни звезди от ранга на Вим Вендерс, Джон Лоутън, Серджо Кастелито, Маргарет Мацантини, Джон Савидж, Лоренцо Ламас и др. През 2019 г. предаването е спряно с неясни мотиви. Междувременно Искра е автор на няколко документални филма за писателките Лаура Ескивел, Елиф Шафак и Юлия Кръстева, като вторият ѝ филм за Кръстева „Кой се страхува от Юлия Кръстева?“ открива фестивала „Master of Art“ през 2017 г. и е показан в рамките на LIDF – London International Film Festival – в Лондон и Париж. Тя е съосновател на „Общество Айн Ранд“ в България, както и редактор на „Атлас изправи рамене“ на авторката. През последните 2 години Искра работи над онлайн интерактивна енциклопедия „Мамапедия“, която става сайт на годината за 2020 г. според публиката на bgweb.bg. Искра Ангелова е горд носител на наградата на Съюза на българските журналисти за специален принос за 2019 г. Искра е била преподавател по сценична реч на два класа в НАТФИЗ, а през последните години превежда няколко книги и пиеси, в които и играе, като „По-близо“ и „Красиви тела“. Те имат дълъг живот на българска сцена, второто наскоро постигна рекордните 14 години на пълни салони. Откакто е в България, тя снима в няколко американски филмови продукции и играе на сцените на Народен театър „Иван Вазов“, Театър „Българска Армия“, Варненски театър, „Сълза и смях“, Младежки театър „Николай Бинев“, Модерен театър, галерия „Етюд“ и др. Тя става сред най-четените автори на сайта Offnews, а статията ѝ за сп. „Артизанин“ от 2019 г. „Краят на елитите“ има над 500 000 прочитания. През 2020/21 г. тя организира и представя поредица музикално-литературни четения, посветени на големите български поети Лилиев, Явров и Багряна със свои приятели – именити артисти и музиканти.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here